.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سوت قطارسال91 درگيلان بصدا درمی آید

وزير راه و ترابري گفت: راه‌ آهن گيلان تا سال 91 به بهره‌برداري مي‌رسد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، حميد بهبهاني در حاشيه سفر خود به گيلان با اشاره به زمان اتمام پروژه راه آهن گيلان اظهار داشت: در سال 91 اين پروژه به اتمام مي‌رسد و صداي سوت قطار در گيلان شنيده مي‌شود.
وي ادامه داد: تلاش ما اين است كه پروژه ‌راه آهن در مسير قزوين ـ رشت كه طولاني است، در سال 90 پايان يابد و در مسير رشت ـ انزلي ـ آستارا و آستارا ـ آذربايجان در سال 91 انجام شود.
بهبهاني تامين اعتبار پروژه راه آهن را يكي از شرايط اصلي به اتمام رساندن راه آهن در موعد مقرر دانست و تصريح كرد: چشم ما به مجلس دوخته شده است، البته از نمايندگان مجلس كه وضعيت وزارت راه را درك كرده‌اند، تشكر مي‌كنم.
وزير راه اعتبار راه آهن گيلان را 90 ميليارد تومان در سال 88 اعلام كرد.
وي در ادامه با اشاره به تمهيدات انديشيده شده براي نوروز سال 88 خاطر نشان كرد: از حدود 20 روز گذشته وزارت راه و ترابري تمام حمل و نقل خود را آماده كرده است و بليت‌هاي قطار رجا از طريق اينترنت پيش فروش شد و سعي مي‌شود كه هر روز قبل از سال نو بليت داشته باشد.
وي اضافه كرد: در بخش راه هوايي نيز تمام تلاش ما اين است كه تست‌هاي مورد نياز روي هواپيماهاي غير فعال انجام شود تا بتوانيم آنها را به ناوگان هوايي اضافه كرده وبراي جابه‌جايي مردم مورد استفاده قرار گيرد.
وزير راه در بخش ناوگان اتوبوس‌راني اظهار داشت: در اين زمينه نيز اقدامات لازم انجام شده و احتمالا در آينده به صورت سرزده به پايانه‌هاي مسافري اتوبوس رفته و آنها را از نزديك كنترل مي‌كنم.
بهبهاني ادامه داد: همه چيز براي مسافرت مردم ايران در نوروز آماده است به ويژه اينكه يك باند آزاد راه رشت ـ قزوين نيز در نوروز سال 88 زير بار ترافيك مي‌رود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.356 seconds.